הקמת פרופיל בטוויטר – הקמת הפרופיל היא לא כל כך מסובכת. הפרופיל הזה לא יקדם אתכם במנועי החיפוש כמו עמוד עסק בפייסבוק אבל כן יכול לעזור בשיווק והפצה של התכנים של העסק שלכם.

ניהול פרופיל בטוויטר – הפעילות בפרופיל הטוויטר שלכם שונה לחלוטין מהפעילות בעמוד הפייסבוק שלכם. מעבר לשוני הטכני של 140 תוים לכל פרסום השוני הגדול הוא בזה שמדובר במסרים טקסטואילים בלבד (המסרים יכולים להיות קישור לתמונה, סרטון או עמוד פייסבוק אחר).
החיבור לפרופיל הטוויטר שלכם צריך לבוא לגמרי מהעוקבים שלכם. הפניה ללקוחות היא פאסיבית לגמרי ותלויה בויראליות של התכנים שלכם.
בעצם, אפשר לומר שבארץ, לעסקים, פרופיל טוויטר יכול לעזור כתמיכה באתר או עמוד פייסבוק קיים אבל לא כמשהו שעומד בפני עצמו.

שילוב של טוויטר עם רשתות חברתיות אחרות – פרופיל הטוויטר שלכם יכול להתחבר לעמוד הפייסבוק שלכם ולשלב את התכנים באופן אוטומטי. העליתם קישור בטוויטר? הוא עלה לעמוד הפייסבוק שלכם באופן אוטומטי. פעילות בעמוד הפייסבוק יכולה לקבל קידום גם לעוקבים שלכם בטוויטר, קולקציה חדשה באתר שלכם יכולה להיות מופצת בצורה ויראלית גם בטוויטר.

לסיכום, הטוויטר יכול בהחלט להשלים עבורכם חבילה של פעילות ברשתות חברתיות!