מיתוג העסק שלכם – צורת התקשורת של פייסבוק בשימוש נכון יכולה להיות מצויינת ליצירת מודעות לעסק או המותג שלכם. מאחר והפייסבוק הפך להיות פופולארי בקרב שכבות גיל שונות, עמוד הפייסבוק שלכם יכול לשמש כמקור מצוין לבניית מערכת יחסים עם קהלי יעד פוטנציאליים ושימור הלקוחות הקיימים.

תקשורות עם לקוחות – הישומים בפייסבוק משמשים ככלים מצוינים לקיום מבצעים, תחרויות ואירועים. פייסבוק מאפשר לעדכן את הלקוחות הקיימים בצורה שוטפת ובתקשורת לא פורמלית בפעילויות העסק, תמונות ואוירה ובכך לעודד את מעורבות הלקוחות עם המותג, המוצרים, השירותים והעסק.

הבאת גולשים לאתר האינטרנט – בניהול נכון, פייסבוק יכול לשמש כלי מצויין להבאת גולשים לאתר האינטרנט ולמקורות אינטרנט נוספים ובכך לעזור בקידום מיקום האתר במנועי החיפוש.

ניהול מוניטין – היות ופייסבוק הוא כלי חברתי, הגולשים יכולים לראות מה משתמשים אומרים על העסק שלך ועל המותג שלך. המשמעות של זה היא שכל חבר פעיל בעמוד הוא איש מכירות לטובת העסק שלך. בנוסף הפרופיל שלך בפייסבוק יכול עכשיו להיות מאנדקס בתוצאות החיפוש האורגניות של מנועי החיפוש ולכן לקוחות נחשפים אליו כחלק מתהליך החיפוש.

גיוס לקוחות – הפעילות בפייסבוק חושפת את העסק שלכם לחברים של הלקוחות שלכם. בהנחה שלחלקם יש את אותם תחומי עניין או מאפייני גיל/מין/מיקום וכיו"ב ניתן להגיע לקהלי יעד חדשים ולהגדלת מאגר הלקוחות .