אתרי תדמית – דפדפו בגלריית האתרים שבניתי ותתרשמו. בנוסף, אני מזמינה אתכם לחפש מילות מפתח עקרוניות לאתרים ולראות את תוצאות האתרים בחיפושים אורגנים ("חידוש מקלחות במודיעין" "משלוחי פרחים בביצרון" "משחקייה במודיעין" וכיו'ב).

דפי נחיתה – דפי נחיתה תמיד מלווים בקמפיין גוגל למילות המפתח הנבחרות. כיוון שאין הרבה תוכן בדף הנחיתה (מדובר בדף מרשים, מגרה בדומה לדף בית עם אפשרות ליצירת קשר).

אתרי פייסבוק – אתרי פייסבוק הם דבר שיהיה מאוד פופולרי כשניתן היה להגדיר את דף הנחיתה של עמוד הפייסבוק שלכם. גם היום, כשלא ניתן להגדיר דפי נחיתה, יש צורך באתרי פייסבוק. אתר פייסבוק הוא אתר לכל דבר המכיל את כל האלמנטים של האתרים שאתם מכירים אבל יושב בתוך הפרופיל העסקי שלכם.
ניתן להגדיר את יכולת הגולשים לראות את תוכן האתר רק לאחר לחיצה על לייק ובכך להגדיל את רצונו של הגולש להצטרף לחברי העמוד.